Известие

Collapse
No announcement yet.

Огънати пинове на ЕКУ-то.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Огънати пинове на ЕКУ-то.....

    ...днес разкачих кабелите на Екуто и с ужас установих че два от пиновете са огънати, единия даже опира в трети и понеже за първи път махам това, и вече почти 20 дена карам така като единственото оплакване е че придърпвам на студен двг......
    Смешно ще е може би да попитам нормално ли е да са така пиновете или да ги изправя и да си влязат нормално.....
    Баси ужаса, не знам какво да правя....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Изправяи ги!
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Мда - изправих ги, играх си 20 минути, изхабих на жената веждоскубачката, но успях да ги изправя без да ги счупя, макар че тоя дето беше огънат двойно ме озори доста - дали някъде мога да видя тия неща за какво са били - колата запали без проблеми, но не съм я разкарвал насам натам за да видя за други промени......предполагам че вносителите са махнали буксите, щото си личи че е прясно пръскано с контактен спрей, но явно тоя дето ги е слагал обратно има нужда от спешна операция в Унгария, където без проблем могат да му извадят ръцете от......седалищните части, ако мога така по нецензурно да го назова.......
      Баси като си помисля че ако не обичах да човъркам сам по колата и прочее можех да си карам така с години.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        може нарочно да са били огънати,ама защо...
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • #5
          Знам ли, аз затова търся инфо за какво са били.....
          Иначе ако не трябват то надали ще ги слагат изобщо....
          Пък и като се замисля надали е умно като огънеш единия да го опреш в втори, така че надали е направено нарочно.......сега ще направя един ресет на екуто и ще видя дали ще има някакъв ефект......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            това може и да е по невнимание, ние така бяхме направили на Насо с колата.... която е същия мотор и мисля и еку-то е почти същото ...
            тя си вървеше, единствените странности бяха като пуснеш климатика и светкаще лампата на инжекциона

            бахти драмите, докато Бобо го откри от какво е това, опсува ни едно хубаво и каза дет не разбираме да не пипаме ... и те така

            а ние това го направихме с цел да "ресетнем ЕКУ-то" де, операция която всеки алфист прави в неделята .... вадене и слагане на буксата.....
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от valjo
              а ние това го направихме с цел да "ресетнем ЕКУ-то" де, операция която всеки алфист прави в неделята .... вадене и слагане на буксата.....
              Може да звучи тъпо ама с каква цел се прави този "ресет на ЕКУ-то" и как става точно???

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #8
                Че аз доколкото знам екуто се ресетва като откачиш клемата за 50 минути, после 15 минути на обороти без да пипаш нищо и после гасиш и 10 минути почивка, палиш пак и караш и следвало самообучение, поправи ме ако не е така........или има и други начини......гледам че и километража ми се нулира след като извадих кабелите.....
                Първоначално публикувано от cassillas
                Може да звучи тъпо ама с каква цел се прави този "ресет на ЕКУ-то" и как става точно???
                Възстановяват се заводските настройки....това може би е кофти ако искаш да видиш натрупаните грешки, не знам дали екуто има "хистори".....после то се самообучава по начина по който започнеш да караш колата....някой казват че има ефект, други не виждат, аз на Фиата правех редовно, и нямах оплаквания, със сигурност не ми е навредило.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Е добре ама с каква цел го прявя това нещо? Подобрява ли се нещо в колата по този начин?

                  Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                  Comment


                  • #10
                    При Reset се нулират някои от грешките.Затова се прави при поява на индикация за грешка или авария.Някои го правят и превантивно - смята се,че не вреди. А пиновете е добре,че си ги изправил колега.Няма начин да е направено нарочно.Никой не заглушава линия по тоя начин.
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • #11
                      Ся завърших процедурата - не виждам промяна, но за свое успокоение го направих......със сигурност не съм навредил я......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                        Че аз доколкото знам екуто се ресетва като откачиш клемата за 50 минути, после 15 минути на обороти без да пипаш нищо и после гасиш и 10 минути почивка, палиш пак и караш и следвало самообучение, поправи ме ако не е така........или има и други начини......гледам че и километража ми се нулира след като извадих кабелите.....
                        Първоначално публикувано от cassillas
                        Може да звучи тъпо ама с каква цел се прави този "ресет на ЕКУ-то" и как става точно???
                        Възстановяват се заводските настройки....това може би е кофти ако искаш да видиш натрупаните грешки, не знам дали екуто има "хистори".....после то се самообучава по начина по който започнеш да караш колата....някой казват че има ефект, други не виждат, аз на Фиата правех редовно, и нямах оплаквания, със сигурност не ми е навредило.....
                        15 мин на какви обороти горе долу?
                        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                        Comment


                        • #13
                          [quote=50 cent]
                          Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":1qvzu28f
                          Че аз доколкото знам екуто се ресетва като откачиш клемата за 50 минути, после 15 минути на обороти без да пипаш нищо и после гасиш и 10 минути почивка, палиш пак и караш и следвало самообучение, поправи ме ако не е така........или има и други начини......гледам че и километража ми се нулира след като извадих кабелите.....
                          Първоначално публикувано от cassillas
                          Може да звучи тъпо ама с каква цел се прави този "ресет на ЕКУ-то" и как става точно???
                          Възстановяват се заводските настройки....това може би е кофти ако искаш да видиш натрупаните грешки, не знам дали екуто има "хистори".....после то се самообучава по начина по който започнеш да караш колата....някой казват че има ефект, други не виждат, аз на Фиата правех редовно, и нямах оплаквания, със сигурност не ми е навредило.....
                          15 мин на какви обороти горе долу?[/quote:1qvzu28f]

                          Ами на толкова, че да може да ти пресъхне резервоара за тези 15 мин.

                          Това ми звучи като голяма глупост нещо.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            ами тя на насо клатеше обороти, дебитомера не беше много в час и прочие .... "особености"
                            и като го ресетнеш поне за известно време се стабилизираше, това не е решение в дългосрочен план де

                            а и като смениш дебитомера, е хубаво да се изчисти запаметеното "самомобучение" ... това май важи и за смяна на повечето датчици, ако са подавали изкривена информация...
                            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                            Comment


                            • #15
                              Не знам дали точно тук трябва да попитам, ама като се говори за ресет на ЕКУ-то...
                              ...
                              ...Та какъв ми е случая: смених еку заедно с имобилайзер и сега като запаля ми свети лампата на инжекциона, перката на радиатора работи постоянно, колата държи постоянни 1500 об/м и като дам газ дави и гасне... Пробвах да ресетна еку-то по описания по-горе начин, ама промяна няма... Със старото еку проблеми нямах - работеше нормално... Има ли някой идея какъв може да е проблема?
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                              Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                              Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                              Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                              Comment

                              Working...
                              X